Beachhandboll =)

Gårdagen var hur kul som helst! Tror aldrig jag har haft så roligt under en handbollsturnering i hela mitt liv. Vi var väl inte så seriösa, vi började dagen med att läsa igenom reglerna och fråga lite frågor om hur man spelar. Men vi var ändå väldigt bra, vann alla gruppmatcher utom en, men vi vann gruppen ändå. Slutspelet var jättelätt (och jag blev matchens lirare i semifinalen, för jag är så bra ;)) men finalen blev lite svår. G/T 76 med sitt elitlag var liiiiite bättre än oss tyvärr. Men tvåa iaf, med ett litet hopplock till lag! Så tack Linda, Melinda, Lena och Emma för en underbar dag! Och även ett tack till Robban som följde med och hade lite koll på oss =)

Och så gick vi längre än Chippens lag, det var huvudsaken det ;)

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0