Blä

Hatar inte ni smaken man har i munnen när man vaknar på morgonen? Eller är det bara jag som har det? Det smakar verkligen apa (och nej, jag har inte smakat apa, det är bara ett uttryck lustigkurrar). Blää!

Idag jobbar jag inte. Ganska skönt, men ändå trist. De två senaste dagarna har varit såå roliga, nu när Marie börjat jobba igen! Men idag ska jag istället tvätta kläder, packa inför träningslägret, och sedan kommer mina älskade vänner Blomman och Lisen hit och äter lite. Blomman som åker till Grekland på måndag (tönt) och Lisen som flyttar till USA i slutet av månaden. Varför Lisen? Jag kommer sakna dig!

Och ja just det, träningsläger var det. Imorgon bär det av till Karlsborg, och där ska det tränas i fyra dagar. Vi ska även hinna med träningsmatch mot Skövde, mycket roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0