Jag har bestämt mig!

Så här är det va, jag har satt upp mål för resten av detta år. Jag har helt enkelt funderat ut vad jag ska klara av fram till den 31 december, för att sedan göra det till en god vana under 2008. Så här ser min lista ut nu:

- Jag ska klara av de två kurser jag har innan jul, och inte ge upp när det känns segt
- Jag ska inte bli på dåligt humör så fort det går dåligt med handbollen
- Jag ska motivera mig till varje handbollsmatch och träning, oavsett hur viktigt det är
- Jag ska träffa Blomman minst en gång i veckan för att prata av mig
- Jag ska inte vara otrevlig mot någon, oavsett hur denna människa är mot mig
- Jag ska sluta skjuta upp saker!

Nå? Hur tror ni jag klarar mig?


Kommentarer
Postat av: Blomman

Punkten: "Jag ska träffa Blomman minst en gång i veckan för att prata av mig" är en väldigt bra punkt!

2007-08-29 @ 09:33:40
Postat av: Lisen

Men jag då? Du glömde mig! Minst ett mejl i veckan vill jag ha, med en uppdatering om allt som händer!

2007-08-30 @ 10:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0