Mina underbara syskonbarn :)

Många undrar hur många syskonbarn jag egentligen har, och varför jag bara pratar om min systerdotter Vendela och aldrig om de andra. Så här är det: jag umgås mest med min syster, och hennes dotter. Min bror och jag har ingen bra kontakt längre, allt tack vare ett val han gjort i livet som jag inte kan leva med. Mina andra två syskon (en till syster och bror) har jag aldrig träffat, men där har jag två syskonbarn. Sammanlagt har jag alltså sex syskonbarn, 11, 9, 7, 5, 3 och 1 år gamla. Här är några bilder på dem.

image11
Vendela 3 år, systerdotter
image12
Vendela
image9
Linnéa 7 år, brorsdotter
image10
Casper 5 år och Zeb 1 år, brorssöner

Kommentarer
Postat av: Lisen

Ååååh din systerdotter är så jäkla söt!

2007-08-24 @ 13:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0