Nu går jag in i min bubbla igen

Nu är sommaren slut, och i och med det försvinner nästan hela mitt sociala liv. Handbollen börjar på allvar, vilket betyder att jag tränar eller spelar nästan varenda jäkla dag i veckan. Men det är kul, jag älskar handboll! Och denna säsong mer än någonsin, med Div1 och allt. Kom gärna och titta nån gång!

Första tävlingsmatchen var igår, en DM-match mot Tumba. Tumba som är tippade topp tre i vår serie, och vi är tippade bland de tre sista. Hur som helst, vi vann med 20-14. Tumba saknade visserligen två spelare, men vi saknade oxå ett par. Så utifrån denna match så tror jag säsongen kommer bli grejt =)


Kommentarer
Postat av: P

Vann ni mot Tumba? Hur gick det till?

2007-08-22 @ 15:13:47
Postat av: Mickis

Vi var bättre än dom, helt enkelt.

2007-08-22 @ 17:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0