Stackars skolbarn!

Jag tycker så synd om er alla som precis har börjat skolan igen, eller alldeles strax gör det. Jag vet hur tufft det är på låg/mellan/högstadiet/gymnasiet, framförallt efter ett långt och skönt sommarlov. Jag lider verkligen med er.

Eller nej, det gör jag faktiskt inte. Ni upplever just nu en av de bästa tiderna i livet, då man har någon som bestämmer i princip allt man gör. Förstår ni hur bra ni har det? Jag börjar högskolan på måndag, och där är man tvungen att sköta allt själv. Klarar man inte tentorna, ja, synd! Och det där med att kunna chilla på sommaren, ingen chans. Då måste man jobba, om man vill ha en chans att överleva.

Så njut av skoltiden, den var väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Lycka till i plugget darling! Love you

2007-08-23 @ 11:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0