Det var ett tag sedan..

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft huvudet fullt av annat på sista tiden!
Lite nytt som hänt:
Jag har varit i Norrland och träffat några ur min älskade släkt
Jag har suttit fast på ett iskallt tåg mitt ute i ingenstans
Jag har blivit väldigt besviken på ett tv-program
Jag har haft världens pluggångest
Jag har fått tummen ur och börjat söka jobb
Jag har varit på fotboll och sett Sverige bli klara för EM
Det blir bara mindre och mindre tid tills Patrik kommer hem

Well, det var lite av det viktiga.. Annars händer inget i mitt liv, as usual.

So long suckers, love you!


Kommentarer
Postat av: N

Saknar dig, kom hit någon dag.

2007-11-26 @ 15:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0