Jäkla söndag.

Blä, jag blir så trött på allt. Varför varför varför blir det inte som det ska bli? Det börjar ju så bra, sen skiter sig allt. Blä. Nej, ge mig lite Ben & Jerry så blir jag glad, iaf en stund!

Snart ger jag mig iväg till mongo, de har oxå haft match (hoppas de vann iaf!) men han hade massa ärenden att sköta efter det, så jag åkte hem och duschade och packade om väskan efter min match. Imorgon så är båda vi lediga, så då får man sovmorgon för en gångs skull. Så länge ingen ringer och väcker mig jättetidigt.

Hejs svejs! (Förresten Blomman, ge mig rådgivning om hur jag ska göra! Ring mig snarast, eftersom du inte svarar när jag ringer. Tönt.)

Kommentarer
Postat av: Blomman

Men sötnöt! Min mobil är stendöd, kan vara därför jag inte svarar. Men ringer dig när jag kommer hem (om ca 2 h) Love yo!

2007-11-04 @ 15:53:05
Postat av: Lisen

Jag vet att du gor ratt oavsett (varfor kanns det som om jag alltid sager sa till dig?). Btw, jag kommer hem i december och halsar pa! Och just det, Patrik ar har och hanger nu. Han halsar. Puss finaste!

2007-11-04 @ 22:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0