I brist på annat.

en liten lista, igen. Självklart till Fia, vem annars?

1. När gick du upp idag?
Halv åtta knackade det på dörren, så då var jag tvungen att gå upp

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter.. Inte för att jag använder sånt så ofta

3. Senaste filmen du såg på bio
Ett öga rött, om jag inte har fel

4. Favorit-TV- program?
Just nu är det CSI (Miami, LV & NY), Idol och Parlamentet

5. Vad åt du till frukost?
Frukost? Jag hann inte!

6. Vad är ditt andranamn?
Maria, som typ alla andra

7. Din favoritmat?
Köttbullar, och kyckling. Helst med stekt potatis

8. Vilken mat gillar du inte?
Oj, det är mycket! Jag är hemskt kräsen

9. Favoritchips?
Sourcream onion, lätt!

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Hmm.. Har ingen favorit-CD, men ett par favorit-låtar

11. Vilken bil kör du?
Ingen, jag har ju inget körkort

12. Favoritmacka?
Rågrut-knäckemacka med ost

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?
Dryga människor, och folk med allt för stark utländsk brytning (framförallt när dom är ganska pantade)

14. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans och nån tröja, typ

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Just nu är det Thailand på tapeten, annars en massa andra ställen.

16. Favoritklädmärke?
Inget särskilt, så länge det är snyggt är det bra

17. Var vill du dra dig tillbaka?
På nån paradisö någonstans

18. Favorittid på dagen?
Efter lunch precis, när man är som piggast

19. Var är du född?
Nacka BB, Stockholm

20. Vilken är din favoritsport att se på?
HANDBOLL!!!!!!!

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola, men Light!

22. Fotboll eller ishockey?
Oj, svårt.. Båda är rätt tradiga

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?
Inget, tycker inte om när folk pillar för mycket på mig

25. Vad ville du bli när du var liten?
Helt ärligt? När jag var som minst ville jag bli polis eller doktor, när jag var typ åtta ville jag jobba som politiker inom EU.. Sköna drömmar va?

26. Bästa barndomsminnet?
Finland, alla mina mysiga påsklov!

27. Varit i Afrika ?
Nopes, det har jag inte

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Haha, absolut! Det har väl alla?

29. Varit med om en bilolycka?
Ja, fast bara en liten en.

30. Favoritdag i veckan?
Beror på hur veckan ser ut i övrigt, men oftast fredagar. Annars kan det vara vilken dag som helst

31. Favoritrestaurant?
Jag vet inte.. HK vid Fridhemsplan kanske..

32. Favoritblommor?
Prästkragar

33. Favorit-snabbmatsrestaurant
McDonalds och Max, donken för priset och Max för smaken :)

34. Äger du en cykel?
Ja, men det är punktering på den så det blir inget cyklande just nu...

35. Vem fick du senaste mailet från?
Niclas, som hade tradigt på jobbet

36. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Om någon annan betalade för det skulle det nog bli Gina Tricot! Och H&M, två bra affärer

37. Läggdags?
Beror lite på, men oftast för sent. Vid 23-00 nåt sånt, vilket gör att jag är hemskt trött på morgnarna

38. Senaste personen du delade en middag med?
Nillepillepö

39. Vad lyssnar du till just nu?
TV, och grannarna som bråkar

40. Favoritfärg?
Blå, iaf inom inredning. Svart, vitt, brunt och grått när det är kläder

41. Hur många tatueringar har du?
Inga alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0