Klargörande

Eftersom folk har missuppfattat, jag har INTE träffat någon ny kille som jag har hållt hemlig (jag skulle väl aldrig göra så för dig blomman?). Neo är väldens sötaste kille, men han är endast två år gammal. Han går på det dagis jag vickar på ibland, men jag har aldrig jobbat på hans avdelning förrän i onsdags och torsdags. Och i två dagar gick han runt och höll mig i handen och kramade mig, helt underbart mysig kille! Och det var nästan så att jag blev kär ;) Fanns även en annan söt kille där, Liam. Och en tjej med världens coolaste namn, Tilly!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mickis, du är störd. Och vet du vad jag gör ikväll? Jag sitter hemma och ser på film! Tack vare dig! Ses imorrn darling.

2007-10-06 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0