Listerilista

Sitter hemma, har aptråkigt och ingenting att göra. Min snälla storasyster ringde och väckte mig imorse vid halv åtta, och jag kunde inte somna om efter det. Och nu behöver jag inte åka förrän vid tolv, eftersom jag börjar ett idag.. Så därför fördriver jag tiden med en lista! (fortfarande tillägnar jag alla listor Fia ;))

PERSONLIGT
namn:
Mikaela
födelsedag: 24 Juni
födelseort: Nacka
uppvuxen i: Tyresö
bor: Tyresö
ögonfärg: Blå/gröna
hårfärg: Brownie

FAVORITER
färg: Brun, svart, vit
plats: mitt sovrum!
bok: deckare, verklighetsskildringar
spel: eeh.. vet inte! 
fordon: Renault megane cab, så fin!
affär: H&M, GinaTricot
CD: Håkan
artist: Alltid Håkan
aktivitet: Handboll, vad annars?

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: alldeles för ofta
gnälla: det händer
skrika: bara på handbollsplanen
sova: jo, men alldeles för dåligt
klä dig i svart: yes
gå till kyrkan:  Nej, inte längre
ljuga: det händer, men bara i nödfall 
hata folk: tyvärr så finns det en jag avskyr mer än allt annat
lita på folk: oftast

NÄR
läste du en bok senast: håller på med två nu, "Det pedagogiska kulturarvet" och "Boken om pedagogerna"
var du på konsert senast: hmm.. bra fråga!
köpte du något senast: i onsdags, då köpte jag en smörgås i skolan
svor du senast: vet inte, svär inte så ofta längre
sjöng du senast: igår på jobbet, då blev det bä bä vita lamm =)
klagade du senast: imorse, jag var såå trött!

VEM

saknar du: Patrik (nåt helt otroligt mycket)
vill du slå: fysiskt - ingen, men jag slår gärna Polisen på söndag :)
kramade du sist: Neo
vill du vara som: Mig själv? Men jag skulle gärna vara rik som ett troll
sårade dig sist: hemlis
vill du blir galet full med: Blomman helt klart
gjorde dig riktigt glad senast: Min tränare och Linda
fick du sms från senast: Pia
ringde dig senast: Syrran

HAR DU
förföljelsemani: haha! Mja, ibland så kanske ;)
tvångstankar: jo, tyvärr har jag det
färgat håret: flera flera gånger
brutit några ben någon gång: brutit vänsterarmen två gånger, ena lilltån fyra gånger och en annan tå två gånger. Och haft en spricka i vänsterarmen två gånger
några piercings: öronen?
egen dator: självklart
gjort bort dig rejält: jag står för allt jag gör!
bra självförtroende: hmm.. ibland
komplex: till och från
kysst någon: ja
varit kär: På riktigt? en gång
rymt hemifrån: jo, men sen ångrade jag mig och kom tillbaka lika snabbt
tuttat eld på nåt: alla har väl lekt med elden?

HUR

går du: snabbt
svarar du i telefonen:  "mikaela" eller "hej fjant!"
mycket pengar har du: alldeles lagom mycket
ofta bäddar du sängen: när jag ska få besök
ofta städar du: för sällan
många stör du dig på: alldeles för många, jag jobbar på det

TROR DU
att du kommer bli något: jag kommer bli jag! och lärare, och handbollsproffs ;)
på gud: nopes
att det finns nåt efter döden: jag tror på reinkarnation
på rymdvarelser: nej
att folk tycker om dig: ja (jag hoppas det iaf)

Kommentarer
Postat av: Fia

vem vem vem är Neo???!!!

2007-10-05 @ 10:44:48
Postat av: Mickis

Neo är min favvokille nummer ett just nu! :D

2007-10-05 @ 17:42:17
Postat av: Blomman

MIKAELA! vem är Neo? Har du hemlisar för mig? I så fall blir jag väldigt arg!

2007-10-05 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0