Om du har sett över 55 st serier är du en serienörd

Woho, kan lova att jag sett över 55! Jag vet att jag är serienörd ;)

Gilmore Girls
Grey's Anatomy 
Prison Break
Desperate Housewives
OC
One Three Hill
Vänner
Förhäxad
24
Simpsons
Scrubs
CSI -
I love!
CSI Miami - Oxå, I love!
CSI New York - En till, I love it!
Jordan Rättsläkare
Joey

Bones
Dawson's Creek
Heroes
House
Brothers and sisters
Sex and the City
Navy CIS
Lost
My name is Earl
Ugly Betty
Smallville
Southpark

Stargate Atlantis
The 4400
The Office
Two and a half men
Spin City
Cold Case
Criminal Minds
Baywatch
Lilla huset på prärien
Dallas
Shark
Tredje klotet från solen
Law and order
Våra bästa år
Våra värsta år 
Sabrina Tonårshäxan
Ett geni i familjen
Alla älskar Raymond
Ghost Whisperer
8 simple rules
Svensson Svensson
Lizzie McGuire
Sunset Beach
Magnum
VIP
Stacked
Myggan
Vita huset
Advokaterna
Ally McBeal
Las Vegas

Xena
Entourage
Cityakuten
Will & Grace
Beverly Hills
Sjunde himlen
Dharma & Greg
Fresh Prince in Bel Air
Skilda Världar
Nanny
Tre Kronor
L-word
Vita Lögner
Andra Avenyn
Rederiet
Hem till gården
How I met your mother
That 70's Show
Alias
Seinfield
Glamour
Huset fullt 
Hjälp

The Shield
Close to home

Totalt: 66.. Det känns lite patetiskt faktiskt. Visste inte att jag hade så mycket tid till TV :S

Kommentarer
Postat av: Lisen

Du har for mycket tid till allt darling! Ditt dygn har typ 32 timmar, sa mycket du hinner med.. Forutom mejla mig, det ar du valdigt langsam med!

2007-10-11 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0