Sämst i test, of course

Sitter i skolan och surfar lite, trodde jag skulle ha mycket att göra men så är det inte. Så nu blir det till att fördriva lite tid här innan det är dags att åka till träningen. Ska byta min otroligt roliga bok "Det pedagogiska kulturarvet" innan dess oxå, köpte den här om dan men upptäckte igår att det saknas 30 sidor i den. Inte så bra!

Hur som helst såg jag på aftonbladet att de hade rankat de sämsta skolkommunerna i Sverige, och självklart hamnade Haninge näst sist. Den kommun där jag gick på gymnasiet. Och folk undrar varför det går utför för Walthers Haninge, ja, gissa två gånger. Det kan ju kanske bero på att vänstern styrde där för ett par år sedan, och vad händer med skolan då? Upp till er att spekulera =P

Kommentarer
Postat av: Pschy

Neggo-berta

2007-10-02 @ 22:53:48
Postat av: Mickis

Vad fint att du tycker det, fröken/fru/herr anonym tönt.

2007-10-03 @ 18:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0