DM-final

Ja, det gick inte hela vägen, vi förlorade tillslut efter förlängning. Trots att vi hade greppet hela matchen tappade vi det tillslut, och man ska inte skylla ifrån sig, men domarna var totalt värdelösa. Samma domare dömde oss i kvartsfinalen mot Tyresö, och var lika dåliga där. Vet inte om de har något emot oss, men när till och med motståndarnas tränare tycker att de har varit partiska så kan det mycket väl ligga något i det. Men men, vi tar revansch om en vecka istället, när det är seriepremiär mot samma lag! Så länge vi inte har samma domare dvs, för i så fall är det kört för oss igen..

Hur som helst, det gick för en gångs skull väldigt bra för mig personligen. Har börjat limma skotten igen (gjorde ju det i slutet av förra säsongen med, då det blev mycket uppmärksammat både här och där), och det känns skönt att jag kommer så rätt att jag kan det. Men mycket är tack vare klistret, det fäster verkligen! Limmade ett skott i en hand, det kan man inte göra utan vårt superklister.. ;) Som ni kanske förstår, I Love Klister =)

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej, jag såg dig spela igår, och jag tycker du var jätteduktig.. Synd att ni loosade, ni borde ha vunnit.

2007-09-07 @ 10:42:50
Postat av: Lisen

Jag saknar dig darling! Men jag har det jattebra har borta, du far komma och halsa pa! Love you (L)

2007-09-08 @ 12:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0