Helg helg helg

Började i lördags med att jag och Sandra åkte ut till Sickla för att shoppa, men det gick inte så bra då jag inte hittade något alls. Trots att jag var fett taggad för att spendera pengar, så blev det enda jag köpte lite frukt på ICA. Misslyckat. Sedan hade vi match mot Avesta, en match som gjorde mig på riktigt dåligt humör. Varför? Det ska inte avslöjas här.
Men som vanligt lyckades min solstråle liva upp mig framåt kvällen, och vi gick på bio och såg Ett öga rött. En helt okej film, men inte mer än så. På bion satt det dock en kille helt själv, vilket jag och Sandra uppmärksammade eftersom han inte såg ut som en sån som går på bio själv. Hur dom nu ser ut... Jaja, hur som helst så börjar självklart Sandra prata med honom, och det slutar med att han följer med oss ut efter bion. Vi träffade även Niclas, Rickard och Marcus, och kvällen blev väldigt trevlig. (Att det tillslut blev så att Niclas följde med mig hem, det är en annan historia..)

Idag var iaf jag och hjärtat och tränade imorse, och då bestämde vi oss för att vi skulle baka när vi kom hem till mig. Det slutade med att vi gjorde två äppelkakor, ett stort berg med vaniljdrömmar och en hel massa muffins. Dock orkade vi knappt äta något, så nu har jag en massa smaskis hemma hos mig. Men allt kommer jag inte orka äta upp, så imorrn tänkte jag kanske bjuda folk. Så helt enkelt, "är du snäller så kan du få..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0