Idol

Eftersom jag har feber, snorar och hostar så blir det en innedag för mig idag, och eftersom att Idol är det enda som går på tv på söndagsförmiddagar så sitter jag just nu och ser på det. Och helt ärligt, varför går vissa människor till auditionen? Har de ingen självkänsla? Men Gynning (som jag annars hatar) och Carina Berg sköter sig ju bra, så det blir ganska roligt ändå :)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan under täcket med en stor kopp te och lite c-vitaminer, för jag ska bli frisk! Kan inte missa en träning, då får jag ju inget träningspris... ;)

Kommentarer
Postat av: ebba

Det är kul och pinsamt. Bra kombination.

2007-09-09 @ 13:05:44
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0