Jag är alltid så snäll.

Ibland undrar jag varför jag alltid är så snäll och tar på mig allt. Imorgon ska jag t.ex. ha handslaget (eller idrottslyftet) med en bunt kids, och jag vet inte alls vad jag ska göra med dom. Några förslag? Och en sak till, någon som vet var Kullskolans idrottshall ligger? Jag hittar till skolan, men idrottshallen vet jag inte alls var den är. Och vägbeskrivningen jag fått var inte den bästa heller.

Och en sak till, jag läste i tidningen att mydigheterna spionerar på en via ens blogg. Vad är detta?! Hemskt. Och synd för er som läser, jag hade tänkt att avslöja en massa hemlisar här. Men nu blir det inte så, utan jag säger helt enkelt: Jag är en väldigt laglydig person! =D

Imorrn är det match mot Tumba! Tumba vill säkert vinna, eftersom vi vann sist. Men det kan de glömma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0