Skräcken på jobbet!

Nästa vecka ska jag jobba ons-fre, rätt trevligt med lite extra pengar. Jag trivs rätt bra där, men just nu är det inte så jäkla roligt  Det finns nämligen ett barn som är totalt störd i huvudet, och här handlar det inte om t.ex. ADHD eller så, utan helt enkelt en psykisk störning. Detta barn är farligt, han slåss med både vuxna och barn. Men det är inte så att han ger en liten knuff, utan han har hittills lyckats med att bryta fingrar på två lärare, stuckit en gaffel i en lärare, fått två lärare att sluta p.g.a. andra skador, andra lärare har slutat för att de inte har orkar helt enkelt. Han har gett andra barn hjärnskakningar, armbrott och så, när han knuffat ner dom från klätterställningar, slagit stolar i huvuden eller kastat andra saker. Förstå att jag känner lite ångest inför att börja jobba igen, nu när jag måste vara på hans avdelning (vilket jag aldrig varit förr).

Men, förhoppningsvis är inte ungjäkeln kvar nästa vecka, då han idag blev bortkörd från skolan av rektorn. Skolan jobbar för att få in ungen på barnpsyk någonstans, då han måste behandlas. Tyvärr inser hans föräldrar inte detta, vilket en hel skola blir lidande för.


Kommentarer
Postat av: P

Hur gammal är ungen egentligen??

2007-09-22 @ 14:59:39
Postat av: Mickis

Han går i tvåan, så han är väl 8 eller 9 tror jag.

2007-09-22 @ 16:47:28
URL: http://bellofiorire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0