Varför skjuter jag alltid på plugg?

Jag borde egentligen plugga, eftersom min uppsats ska vara någorlunda klar på måndag. Men gör jag det? Nej! Jag kommer på en massa andra saker jag ska göra innan dess. Så här har min morgon sett ut:
09:13 Vaknar, bestämmer mig för att plugga direkt.
09:30 Först var jag tvungen att hitta Håkan Hellströms skivor, då dessa försvann från datorn.
10:00 Ska börja skriva, nu!
10:03 Måste ta ett bad bara, fryser och har megasmutsigt hår. Men sen ska jag skriva.
10:40 Så, dags att börja. Bara hitta bedömningspappret först, så jag vet hur jag ska skriva.
10:42 Hittar det inte, men upptäcker att jag måste organisera min mapp på något bra sätt. Börjar därför fixa "mellanpapper" i olika färger så jag lätt kan hitta i den.
11:08 Men var var nu pappret?
11:15 Hittade det. Hade hamnat helt fel.
11:16 Okej, dags att skriva! Ska bara sätta på musik.
11:30 Vet fortfarande inte vad jag ska lyssna på, så måste gå igenom hela spellistan.
11:34 Bestämmer mig för Absolute Music 55, det får duga.
11:35 Titta, Marcus är på MSN, honom måste jag prata lite med. En liten stund.
12:00 Nej, nu måste jag plugga. Hej då Marcus!
12:02 Ska bara kolla mejlen först.
12:04 Måste bara svara på ett mejl.
12:23 Måste kolla nyheterna, Det kan ju hänt nåt viktigt. 
12:28 Blomman ringer, och henne måste jag ju prata med en stund. Inte länge, jag måste ju plugga.
12:48 Upptäcker att jag pratat med blomman i 20 min. Säger hejdå, jag måste ju plugga.
12:49 Ska bara kolla en grej först.
12:50 Nej, det här går inte, jag skriver lite på min blogg först.
13:02 Sammanfattar min patetiska dag på bloggen.
13:03 Nu SKA jag börja skriva!


Kommentarer
Postat av: Blomman

Hur mycket fick du gjort egentligen? Säkra källor säger att du inte ens befann dig hemma efter två... ;)

2007-09-15 @ 17:58:24
Postat av: Mickis

What?! Vad säger du? Nu ska du inte snacka så mycket skit va ;)

2007-09-16 @ 09:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0