Det blir en finfin sommar!

Jag har nu inhandlat en ny cykel. Lite impulsköp, men Blomman och hennes päron skulle köpa grejer på Biltema så då hängde jag med och firrade en ny cykel. Vi lyckades efter många om och men få ihop den oxå, tjejer kan! Blev dock en hel del skratt och en massa svordomar. Men vi lyckades :D

Sommaren visar sig bli riktigt bra oxå. Jag har jobb, en ny cykel så jag kan cykla till jobbet, Blomman och jag kommer spendera mycket tid tillsammans eftersom hon (troligtvis) flyttar till hösten, och så kommer Lisen hem och är hemma hela sommaren. Men det absolut bästa är att PATRIK KOMMER HIT! Han har fått jobb här över sommaren, och är hemma från juni till augusti! Kan det bli mycket bättre än så?

Nu ska jag ut och provcykla lite, hörs later!


Kommentarer
Postat av: Blomman

Haha, jag tycker juh det gick jättebra att sätta ihop cykeln! Hoppas du inte krashade när du cyklade bara ;) Love jo (L)

2008-04-20 @ 16:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0