Håkan-dag!

Vaknade vid halv åtta imorse, pigg och glad. Förstår inte vad det är för fel på mig, jag kan aldrig sova! Hur som helst var jag på gymmet vid nio, gymmade, pratade med en PT som ska hjälpa mig med min rygg, solade och kom nyss hem. Nu ska jag duscha, måla naglarna, välja kläder, sminka mig och sånt. Sedan över till Blomman, dit även två andra kommer (de som firrat våra biljetter, tack för kontakter!) och vid fem börjar vi ge oss in till stan för att äta och sånt. Sen är det dags för HÅKAN!! Helt underbart.. Love it! Efter det blir det kanske utgång, söka upp handbollskompisarna som har avslutning (som jag missar, men det gör ingenting. Det är ju Håkan!).

Eller ja, det var min dag. Hur ser din ut?


Kommentarer
Postat av: Blomman

Håkan älskling, Håkan! Fan vad bäst det kommer bli!

2008-04-19 @ 13:54:24
Postat av: Marcuuus

Richard och jag tycker vi ska ses ikväll! Men eftersom du inte svarar på mobilen kanske det inte blir nåt? Ring mig annars när du ser det här!! Har dessutom viktig fakta om Putte, som jag inte tror du vet än!

2008-04-19 @ 15:04:12
Postat av: Nordpolen

Hoppas du har det trevligt!

2008-04-19 @ 22:22:45
URL: http://northpole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0