Saturday

Måste bara säga, Satan vad trött jag är! Min kropp fungerar verkligen inte normalt nu. Men men, hur ofta gör den det?

Hur som helst, dagen har ändå varit rätt bra. Gymmade lite imorse, och upptäckte att jag tappat två kg sen förra veckan. Hurra för citymail! Sedan tog jag mig in till stan för att köpa löparskor, hittade ett par najs på Löplabbet, men var sådär lagom sugen på att lägga ut 1100 kr på dem. För att fundera på om det var värt pengarna eller inte åt jag lunch med mina favoritkillar (Marcus och Richard), urmysigt! Eftersom vi ändå var på söder tog vi en prommis längst Götgatan, där vi hittade en affär där de hade alla grejer för halva priset! Där fanns även de skor jag tittat på på Löplabbet, och de kostade då bara 550 pix. Tror ni jag var överlycklig eller? Så jag fick mina nya fina skor, mycket billigare än planerat!

Update: Dessa skor blev det alltså:
image37
Sådär snuskigt sköna som bara Adidas kan vara.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Tack för en trevlig dag söt!

2008-04-26 @ 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0