Ah, helg!

Härliga tider med helg! Eller? Idag slutade jag "tidigt", redan kvart över två. Tillskillnad från de två senaste dagarna då jag slutat vid halv sex. Det har varit lite tufft!

Men just det, jag tänkte berätta lite grejer som händer i mitt liv. Jag har funderat fram och tillbaka om allt och inget och har bestämt mig för några saker. Jag ska bland annat inte sluta på mitt jobb, utan jag blir fast anställd från den första september. Det blir rätt bra det, fast inkomst och en bra möjlighet att firra en ny lägenhet, med ett lite bättre läge. Ny lya är alltså mitt första projekt jag har nu. Men jag ska även ta körkort (på allvar Patrik) och ska förbi körskolan redan nästa vecka för att fixa papper och så.
Och till sist så ska jag boka min Asienresa i helgen, det blir som en extra motivation under hösten när det är extra jobbigt att arbeta.

Okej, det var väl det jag ville säga. Eller ja, jag skulle ju visa en bild på min present jag fått av Patrik, men min usb-sladd ville inte funka så ni får den bilden en annan dag. Nu är det tv, sen sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0