Asia 2009

Det gick inte så bra för Sverige. Förlust med 6, men vad hade man räknat med egentligen? Ungern är faktiskt riktigt bra när Görbicz är med, och när Palinger är bra. Palinger som btw har varit en av mina favoritspelare i ett par år, har faktiskt fått ett par bra tips av henne en gång i tiden. 

Men däremot har jag börjat fundera över Asien nu, och det blir nog så att jag bara är borta 2,5 månader ungefär. Sticker i mitten/slutet av mars, och kommer hem i början av juni. Lite lagom sådär. Jag har ju redan bestämt att jag ska till Kuala Lumpur, och där ska jag besöka Langkawi och Perhentian, och så vill jag till Filippinerna. Och så Thailand självklart. Men jag har oxå börjat fundera på om jag ska upp till Hong Kong och Peking, skulle vara grymt! Jag är nyfiken på att se Peking, framförallt nu när OS går där. Och sedan vill jag även till Vietnam, Kambodja och Singapore, men jag får se hur pass långt pengarna räcker. Men en sak är säker, jag skulle ge vad som helst för att få åka nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0