God morgon! (eller god natt)

Jarå, klart jag är vaken. Det är ju handboll på tv (Heja Sverige!). Sen kanske jag ska sova, lite senare, men jag vet inte. Jag har trots allt sovit en timme i natt redan. Hur som helst så var kvällen rolig, även fast jag mådde lite dåligt ett tag. Så pass dåligt att jag var tvungen att avsluta kvällen tidigare än jag tänkt och åka hem. Hemma vid två, i säng halv tre, vaknade halv fyra klarvaken! Hej hopp att det är något fel på mig. Nu ska jag fortsätta se på handboll, Heja Sverige igen!

Kommentarer
Postat av: Victoria

god morgon god morgon! visst är det härligt med lördag? ;) vad ska du ha för dig idag?

2008-08-09 @ 05:28:12
URL: http://bikuki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0