Helg!

Eftersom Blom verkar tro att jag dött eller så så får jag väl skriva ett litet inlägg här. Fast jag egentligen inte orkar. Men, så här ligger landet nu:
- Idag slutade jag halv elva. Lite skillnad mot i våras när jag ibland slutade halv sex.
- Det är jättevarmt ute och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Klänningarna känns för varma, shortsen är för varma osv.
- Jag sover dåligt och är grinig och trött mest hela tiden, men som tur var är det bara en som får lida av det.
- Imorgon åker vi till Vintrosa och lirar beachhandboll, men eftersom jag inte kan ta mig till Fridhemsplan halv sex imorgon bitti sover jag hos Linda ikväll.
- Det är bara en vecka kvar av sommarträningen, sen börjar vi träna handboll igen. Sommaren har gått jättesnabbt!
- Ola har bestämt sig för att "utvärdera" mig. Eller vad det nu heter.
- Jag saknar Patrik och Blom så det värker i hjärtat, och det är alldeles för länge kvar innan jag får träffa dom igen.

Det är så det ser ut nu, tror jag iaf. Känns som om jag inte har koll på något alls just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0