Lite mer OS

Det är ju svårt att inte prata om OS nu, det är trots allt en höjdpunkt vart fjärde år. However så har jag hunnit se en handbollsmatch idag, Island-Tyskland, ni vet Island som slog ut Sverige i OS-kvalet. Egentligen borde man väl inte heja på dem bara därför, men samtidigt så borde man heja på dem eftersom de är från Norden, jag har iaf inte bestämt mig för hur jag ska göra. Jag hejar mest på Danmark, som det dock går dåligt för. Men det jag skulle komma till är att Island idag slog regerande världsmästarna Tyskland, vilket nog chockade fler än mig. Okej att de Olafur Stefansson och Gudjonsson, men de ska vara dåliga! De ska inte kunna slå Tyskland, de ska inte kunna slå Ryssland, men de gör det ändå! Det är galet, helt galet.

Och Patrik, tack för att jag oxå får heja på två länder! Bara det att ditt andra land är bättre än båda mina tillsammans.. Det är lite fusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0