No more thinking

Herregud så roligt jag hade igår! Trots att jag var helt sjukt trött och fortfarande lite sjuk så blev det en perfekt kväll, med underbara människor. Jag har även kommit till insikt om några saker om mitt liv, och det känns som om jag börjar hitta mig själv. Allt tack vare Marcus och RIckard, de fick mig att inse något jag funderat över tidigare men alltid förnekat. Tack grabbar! Jag känner mig helare nu än på länge, det ska mycket till för att jag ska sjunka ihop igen just nu. 
 
Idag ska jag in till stan med Erik och shoppa, och då blir det riktig shopping för jag har verkligen ingen aning om vad jag vill ha, jag vet bara att jag vill bränna lite pengar på kläder och grejer. Kanske nya jeans, en tröja eller så? Nya skor köpte jag ju i onsdags, riktigt fina! Hur som helst så har jag äntligen pengar för att kunna göra så här, det var länge sen jag kunde spontanshoppa. Men jag blir ju fast anställd på måndag och får ut tre (!) löner i september, så lite kan jag unna mig. Love that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0