Ny vecka

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, när jag får börja en ny vecka med att hamna i ett riktigt jäkla regnväder. Blöt precis överallt (eller inte så mycket på baksidan av benen faktiskt), och dessutom en massa att göra. Men den här veckan är bara två dagar till med jobb, sen drar jag till Karlsborg och träningsläger!

Hum hum, nåt mer som hänt? Sverige spelade bra mot Ryssland, Michael Phelps är grym (som vi redan visste), vi börjar med handboll idag igen men jag är lite öm i knät fortfarande så jag får se hur det går, jag ska hjälpa Eriks pappa med lite forskning (men jag får inte säga vad det är, inte än iaf), Finland har redan tagit två medaljer, ett guld och ett brons. Ehm, ja, det var väl det. För nu iaf.


Kommentarer
Postat av: Erik

Vem bryr sig om Finland? Du är svensk, inte finsk! LÄR DIG DET!

2008-08-11 @ 17:47:53
Postat av: Patrik

Vad för forskning? Nu gör du mig nyfiken!

2008-08-11 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0