Regnet det bara öser ner

Härligt väder att jobba i! Helvete heller. Enda fördelen är att man inte blir svettig, och skulle man bli det så märks det inte eftersom man ändå är dyngsur. Men jaja, jag får väl stå ut med sånt här skitväder.

Igår var jag förresten på gymmet efter jobbet, jäkligt skönt! Har skolkat därifrån i två veckor, och det har jag faktiskt känt av. Men nu är jag tillbaka, och tränar för fulla muggar! Jag har däremot märkt att jag är en av få som verkligen försöker köra lika mycket ben som armar när jag tränar, nästan alla andra fokuserar mest på överkropp. Men hur snyggt är det att vara värsta pumpad på överkroppen och sen ha fågelben? Jag måste iofs träna mycket ben för handbollens skull, men jag skulle nog göra det även om jag inte idrottade. För att få en välbalanserad kropp lixom. Och visst är det kul när man märker att träningen ger resultat? För några månader sen tog jag typ 100 kg i benpress, nu är jag uppe i 180, och maxar typ 200! Sånt gör en motiverad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0