Sjuk

Jag har gått och blivit sjuk, men inte sådär allvarligt sjuk så man ligger död i sängen utan jobbigt sjuk, med ont i halsen, feber och snuva. Sådär så jag egentligen borde kunna jobba imorgon, men är tveksam till det eftersom jag har match senare på kvällen, och den vill jag ju inte missa. Men men, får väl se hur jag mår när jag vaknar imorgon. Har jag fortfarande feber blir det definitivt inget jobb, utan då tar jag en städdag (jag skulle ju städat igår men gjorde jag det? stor chans!) och så ska jag förbi bilskolan och fixa alla papper inför körkortet. För nu ska det tas!

Och vill ni veta en bra sak? Jag kanske redan nu har fått tag i en ny lägenhet, som har ett mycket bättre läge än den hära. Men jag ska inte ta ut något i förskott, jag vet hur det blir då. Men håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0