Sjukling!

Ni undrar säkert hur det är med mig, om jag lyckades bli mirakulöst frisk under gårdagen. Men det blev jag inte, jag blev sämre och fick rätt hög feber (hög för mig iaf, som har en normaltemperatur på drygt 36,1). Så idag är jag hemma, gick upp vid halv sju imorse för att ringa och sjukanmäla mig och efter det har jag inte kunnat somna om. Så nu blir det en tur ner till centrum och Apoteket, jag måste införskaffa i lite Alvedon för att få ner febern lite och för att bli av med huvudvärken, och efter det ska jag försöka sova lite. Om det blir match ikväll? Tveksamt, beror på om någon annan målvakt finns tillgänglig. I värsta fall så måste jag stå ändå, om ingen annan kan. Men det ska väl gå bra ändå, det är inte direkt en svår match.

Jag har även lite ångest över handbollen, har fått lite att fundera på och jag vet inte hur jag ska göra.. För jag har fått en ny chans till att göra det jag vill göra, men samtidigt vill jag inte svika mitt lag. Så den stora frågan är, ska jag lyssna på hjärtat eller hjärnan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0