Toooorsdag!

Snart helg, snart helg, snart helg! Denna helg är efterlängtad, eftersom jag är så sliten i kropp och själ. Men jag ska ändå upp vid kvart i fem som vanligt på lördag, eftersom jag tänkte se Ungern-Sverige i OS. Men efter det kan jag ju sova bort hela dagen, så det funkar ;D Och nästa vecka jobbar jag bara måndag-onsdag, eftersom vi sen drar till Karlsborg på träningsläger torsdag-söndag. Detta betyder att jag slipper fucking-jävla-DN-bostad som börjat komma nu igen.

Jag hade tänkt att träna ikväll, men det får jag inte. Ramlade från en plint i måndags och slog i knät, som nu svullnat upp, blivit blått och ömmar. Och då vill min tränare inte riskera att det ska bli värre, så jag får vila både idag och imorgon (tror han ja, jag ska till gymmet imorrn). Men jag åker nog till träningen ändå och är social, jag orkar inte sitta hemma och uggla.

Åh juste, imorgon är det ju Stockholms dag! 080808, kan det bli mer rätt? Eventuellt åker jag in till stan och tittar lite efter jobbet (det är ju GO08 här och var) men det beror på vädret. Tänker inte gå runt där om det regnar, det räcker lixom att behöva jobba i regnet.

Kommentarer
Postat av: E

Stureplan imorrn? Regnar det hänger vi hos mig istället!

2008-08-07 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0