Årets sjukaste natt

I natt hände det något sjukt, något jag inte varit med om tidigare.
Allt började väl egentligen igår när jag hade lite svårt att somna, men efter lite om och men lyckades jag somna framåt 12-snåret.. Sedan vaknade jag, tittade på klockan och insåg att jag skulle upp och till jobbet. Trodde jag. För klockan var bara 01.30, och jag skulle ju inte upp på långa vägar. Men upp gick jag, i nån sorts blandning mellan sömngång och vakenhet, och började klä på mig, borsta håret och så. Sen började jag tänka lite, det var lite tid kvar tills jag skulle gå (i huvudet trodde jag det var 20-30 min, men det var ju drygt 4 timmar) så jag funderade på om jag skulle sätta mig vid datorn eller åka till jobbet tidigare. Det slutade med att jag gick och la mig igen, och när jag vaknade (på riktigt) trodde jag att jag drömt allt. Men icke sa nicke, för påklädd var jag ju redan!

Det kanske inte låter så konstigt, men det var verkligen en helt sjuk upplevelse så här i efterhand. Jag går ju i sömnen (dock mindre nu än när jag var liten) men nu var jag ju lixom vid medvetande, men ändå inte. Skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0