Dan före dan

Ingen julstämning alls, inte för fem öre. Jag tycker verkligen det här är en av de mest överskattade högtiderna under året, men jag tycker om att köpa presenter (det gör jag alltid) så jag ger ändå bort rätt mycket. Men det gör jag ju till födelsedagar och sånt med, bara för givandets skull (om jag får något själv spelar egentligen ingen roll).

Rätt bra dag blev det idag, iaf till en början. Men när jag trodde jag skulle få gå hem vid 12-snåret kom en jävla lastbil med massa jävla H&M-kataloger som skulle splittas, vilket tog ett bra tag extra. Lite lustigt var det att halva mitt postnummer hade råkat hamna i Haninge istället för i Tyresö, och vem är jag om jag inte letar upp min katalog där i högen och tar med den hem? Trots att det egentligen inte är utdelningsstart förrän den 29/12. Ajabaja jag. Men ta det lugnt, det var inget särskilt ändå i den.

Nu ska jag färga håret (ska bli lite mer ljusbrunt än vad det är nu) och sen ska jag slå in massa julklappar. Och sen kanske sova tidigt, eller sent. Beror på vad kroppen säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0