Fcuk

Jag är så förbannat trött på min familj just nu, nåt så in i helvete. De verkar inte tro att jag faktiskt har planer för ikväll ("men vadå, du skulle ju vara barnvakt?") och så blir de arga för att jag vägrar ställa upp denna gång. Jag har aldrig, ALDRIG, lovat att jag skulle vara barnvakt ikväll, men tydligen så har min mamma lovat att vi ska vara det! Finns ingen chans i helvetet att jag tänker ändra mig nu. Dom får lösa det bäst dom vill, jag tänker inte passa några jävla snorungar någon gång mer, för man får aldrig nåt jävla tack för det.

Nu sticker jag till Blom, och ikväll ska jag, Blom, Erik, Peter, Marcus och Rickard ha tidernas bästa nyårsfirande. Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0