Fcuk

Eller? Jag börjar bli sjuk (igen) tror jag, men denna gången är det magen som inte vill vara med och leka. Eller rättare sagt, det är magen och hela kroppen. Jordens huvudvärk, blek som ett spöke, tröttare än tröttast, ont och svullen i magen, vart ska det sluta? När en på jobbet dessutom kräks två gånger känns det inte bättre. Och det känns verkligen inte bra när jag suttit bredvid honom hela dagen (eller okej, en timme på morgonen, men det var lixom "allt" jobb i princip).
Men okej då, jag är väl sjuk hela julhelgen! Jag ställer upp för laget! Varsågoda.

Btw, vi lirade innebandy idag, mot Hammarbys div1 lag. Vi vann. Så det så. Om några veckor ska vi lira handboll, ryktena säger att vi kommer få spela 4 mot 6 istället för 6 mot 6, bara för att ge de lite handikapp. Det är fusk tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0