I believe in karma

Trött. Jättetrött. Jättejättetrött. Jättejättemegatrött. Så, då var det utrett! Men kan inte sova än, eftersom systerdotter inte är i närheten av att vara trött. Jäkla skitunge.

Idag slutade vi faktiskt inte allt för tidigt, vi hade kunnat sluta vid 12-tiden men chefen tyckte att vi skulle fika en timme (tårta, bullar och paradis/alladinaskar, namnam!) så då blev det lite senare. När jag sedan skulle gå hem kom en "mellanchef" eller vad man ska kalla dom och sa att jag var tvungen att fixa en jäkla skåpsmall först. För er som inte vet vad det är så är de som det låter, en mall över hur vi märker upp våra skåp. Typ. Första skåpet började bra, tills jag upptäckte att jag gjort fel. Då var det bara att göra om och göra rätt. Sen passade jag på att göra en till lite lättare, så slipper jag göra den nästa vecka. Vid halv två kom jag ifrån jobbet iaf, lite lagom sådär!

Och så har min dumma telefon börjat strula oxå. Jag som älskar den, men jag tror inte den älskar mig lika mycket eftersom den envisas med att stänga av sig hela tiden, och så startar walkmangrejen om hela tiden. Det går inte att lyssna på musik allt för mycket helt enkelt. Så ny telefon borde införskaffas, men det har jag inte råd med just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0