Ibland så

Varför ska det vara så mycket folk inne i stan när det är rea? Jävla puckon. Jag med, eftersom även jag befinner mig där vid detta tillfälle. Men men, jag fyndade ju faktiskt en del! Två koftor som jag tittat på tidigare (sammanlagd rea: 300 kr) två boxar CSI (Miami säsong ett, LV säsong ett) och så två filmer, Blades of glory och en Beck-rulle. Nu saknas bara sista boxen för att min Beck-samling ska bli komplett! Den boxen var även det enda jag önskade mig i julklapp, men tror ni jag fick det? Jorå, visst visst. Får väl införskaffa den själv istället då.

Nu har jag och Blom precis fixat ihop lite chokladbollar till hennes lillebror (hemskt snälla vi är) och ikväll ser det ut som det blir utgång. Väldigt kul, det var alldeles för länge sen, framförallt vi två tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0