Jag är såå dålig

Det var tänkt att jag skulle städa idag, eftersom jag verkligen behöver det. Gjorde jag det? Haha! Jag stack iväg till stan och hängde med Erik istället, fick en julklapp och gav bort en. Hoppas du blir nöjd E. Stannade till hos Marcus och Rickard på vägen hem för att nalla lite bullar, satan i gatan vad gott det var! Och som vanligt var det lika trevligt som alltid hos dom. Kul liv det kommer bli nästa år, ingen Blom, ingen Erik, ingen Marcus, ingen Rickard! Hur ska jag klara mig? Det är den stora frågan.

Och den obeslutsamma jag har börjat bli den beslutsamma jag, jag har som sagt redan bestämt mig för vad jag ska plugga, jag tror även var börjar bli klart, och förhoppningsvis även när. Och jag tror jag vet vad jag ska göra nästa höst också, och det känns otroligt skönt att ha kommit så här långt i mina funderingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0