Jävla skitdag

För i helvete vad jag har pinats idag. Riktigt jävla jobbigt har det varit, ett tag kände jag för att lägga mig ner i slasket och gråta. Två vurpor blev det idag, en massa jävla post och ett jävla skitunderlag! Moppefan var sönder också (den funkade igår, men idag startade den inte), så jag fick cykla runt hela området. Som är hur stort som helst. Och dessutom inte ens mitt område, för mitt är bäst. I morgon tänker jag blåljuga för att slippa mitt skitområde (det är A-dag och A-dagar suger), och får något lätt. Hela veckan har varit kaos, och jag känner på mig att jag kommer dö om jag försöker göra något avancerat imorgon. Så lätt område, kort dag och så hem och sova så är min dag gjord i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0