Kalasbas

Jag är grymt trött just nu. Satte ju klockan på ringning ganska tidigt imorse för att försöka vända tillbaka dygnen lite (upp tidigt imorgon, och sedan börja jobba på måndag igen) men jag har varit grymt seg hela dagen! Och att sitta ensam i mörkret, visserligen i världen mysigaste lägenhet, gör inte saken bättre. Men jag vill ju se Idol. Och "Are you smarter than a fifth grader". Så lite till får jag vara vaken.

Det jag missar idag är dock julfest/julmiddag på jobbet. Jag hade tänkt att gå, men med tanke på att jag knaprar penicillin och ska upp vid halv sex-sex imorgon så kände jag inte för det ändå. Och sen så skulle jag nog inte tyckt det var allt för kul, eftersom jag vet hur mycket mina arbetskamrater dricker, så hela gänget (förrutom J&C) skulle nog bli rätt så dragna. Och vad tycker jag om fulla människor? Uschusch.. Vad är det med folk och inte inse när gränsen är nådd? Behöver man verkligen alkohol för att "våga", för att "ha kul"? Svaga patetiska människor i så fall, jag har alltid klarat mig utan. However, det var inte den diskussionen jag skulle ta, utan jag skulle komma fram till att jag, datorn och julmusten klarar oss bra här ikväll! Och nu verkar det som Erik kommer över också, perfekt!

Imorgon kommer ni nog inte höra av mig, eftersom bussen till Härnösand avgår 0700 från Stockholm och återkommer vid 23-snåret. Och tack vare mig kommer vi få avnjuta "Björn Gustafsson - Ett livsverk" under resan, duktiga jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0