Lifes go on

Jaha, så var det onsdag. Vad är det meningen att jag ska göra idag då? Ligga hemma och tråka? Det blir nog så. Idag mår jag, inte bättre, men den värsta halsonten har släppt. Däremot börjar jag bli tjock bakom näsan och mår allmänt sämre än igår, så det är väl bra att jag är hemma idag. Och resten av veckan. Känns väl sådär, jobbat två dagar efter en treveckors sjukskrivning och blir då sjuk igen. Bra jobbat tjejen.
Eller undrans om jag kanske skulle åka över till Marcus och Rickard idag, det var evigheter sedan jag såg dom. Eller Erik kanske.. Smitta folk lite. Borde också åka in till stan och byta lite julklappar som var fel storlek, och så borde jag åka och sola. Men allt sådant innebär att jag faktiskt måste gå runt bland folk, och det är jag hemskt osugen på. Blir nog till att ligga i soffan fram tills träningen ikväll (jag ska inte träna, men måste få träffa lite folk).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0