Onsdag, men jag vill ha fredagkväll!

Satan vad långsamt denna vecka går! I måndags när jag vaknade var jag stensäker på att det var onsdag, idag hade jag tänkt säga tack och hej för helgen men så var det inte.. Jäla skiiiit alltså. Måste kirra nytt jobb. Nu.

Dessutom välte jag med moppejäveln på jobbet också. Det måste sett aslöjligt ut (men jag tror ingen såg), för jag stod lixom still men fick obalans på moppen så den välte. Över mig. Slog upp ett fint sår i handflatan och på knät, stackars mig. Men tror ni jag berättade det för någon? Nehej! Ingen chans heller. Pinsamt jö.

Nu lite mer handboll! Heja Sverige, visa att ni faktiskt är bra på handboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0