Snälla döda mig

Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Jag mår verkligen skit, är tveksam till om jag någonsin mått så här tidigare. Det bästa är väl att jag har så ont överallt så jag knappt känner av huvudvärken, halsen och öronen tar lixom ut den värken.. Eller så har jag vant mig vid det helt enkelt. Det var lite roligt idag när doktorn berättade för mig hur jag mådde "du mår inte så bra, du är ganska sjuk", och jag kunde bara hålla med. Hur visste han det? Min snabbsänka var uppe på över 160, den ska normalt ligga på 5. Så det var väl inte så bra.
Kan ju berätta att halsen är så svullen så det hörs när jag pratar, det låter lixom inte som jag. Och så känns det som om det brinner i öronen, och ryggen mår inte heller bra. Har dessutom nästan träningsvärk i vänsterarmen, bara för att jag sovit konstigt! Då fattar ni hur pass fel det är. Men förhoppningsvis är jag frisk som en nötkärna på lördag, eftersom vi ska till Härnösand då och spöa lite norrlänningar. Det är aldrig fel. (Och vi hoppas även på att foten passar på att bli bra i samma veva så jag slipper allt skit i framtiden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0