Sovasova

Varför känns det som jag saknar dig? Du är väl inget att sakna, egentligen. Eller så är du det. Du brukar ju alltid finnas där, lyssna när jag gnäller, skratta med mig när något kul har hänt, eller gnälla lite själv. Vad som hänt nu vet jag inte, men du verkar inte finnas där längre, och jag saknar det lite. Men det är väl lite mitt eget fel egentligen, det brukar oftast vara så.

Idag blir det inte allt för mycket gjort, lite saker behöver handlas och sedan ska jag hem till Marcus och Rickard ikväll och sova där (ska vara inne i stan vid sju imorgon och känner inte för att behöva gå upp fem bara därför). Dock är M och R inte hemma under kvällen, vilket betyder att jag måste spendera kvällen själv. Men det gör väl inget, lär ju somna pang bom vid sjusnåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0