Strosare

Fin dag idag, ändå. Lite segt att jobba igen, men ge mig ett par dagar så är jag inne i det och då flyter det väl på. Slutade dessutom tre idag, eftersom jag är så pass snabb som jag är :D Sen kom Marcus och Rickard och hämtade mig, eftersom de skulle handla lite i Handen och då passade vi på att träffas. Det var ett tag sen sist lixom. Och jag skulle också handla, men det enda jag verkligen var ute efter upptäckte jag när jag kom hem att jag glömt bort! Jaja, får köpa det en annan dag istället.

M & R konstaterande även att jag är en "strosare". För er som inte vet vad det är (det visste inte jag heller först) så betyder det att jag kan gå i affärer i evigheter, utan att egentligen titta på något särskilt. Jag skulle till och med kunna gå på Ica i en timme och bara titta på allt. Knäppt va? Jag vet.

Nu ska jag börja med mitt nya projekt jag har, jag ska nämligen fixa ett fett DVD-arkiv! Så om ni har några bra filmer på lager så är det bara att tipsa, jag är öppen för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0