Summering av '08

Ja, så har vi kommit så långt som till att summera det gångna året, och se framåt mot nästa år. Och ja, vad ska man säga om 2008 då? Ett år som varit både upp och ner, men på det hela så har det nog varit ett dåligt år. Det är iaf det intrycket jag kommer ha av '08 när jag minns tillbaka längre fram.
Well well, ska vi göra upp lite punkter då? Det tycker jag!

Årets bästa: Björn Gustafsson. Lite ljus i detta eviga mörker.
Årets sämsta: Jobb, iaf de jag haft. Varför hittar jag aldrig något bra?
Årets braiga av mig: Jag har inte sagt upp mig från CM. Än.
Årets dåliga av mig: Jag har inte sagt upp mig från CM, och fixat nytt jobb.
Årets "fan-vad-jag-ångrar-att-jag-lyssnade-på-andra": Chansen till elitseriehandboll kom, och tack vare min tränare tackade jag nej till min dröm.
Årets "Patrik": Blom, som stack till Götet.
Årets bottennapp: Han, big time. Som jag ångrar mig!
Årets toppnapp (heter det så?): Erik, en underbar människa!
Årets idioti: Buss-strejken. Det var inte kul att sitta fast i Tyresö, även om det bara var en vecka.
Årets "snälla sluta bråka nu!": Magen i somras, konstant ont i två-tre månader. Det var inte en rolig period.
Årets "snälla sluta bråka nu! 2": Hela min kropp som envisas med att vara skadad överallt hela tiden.

Ja, det får räcka så för den här gången. Det verkar som mitt år var rätt botten ändå, iaf om man ska se utifrån den här summeringen. Nästa år vet jag redan nu kommer bli ett mellanår, förhoppningsvis bättre än detta men troligtvis sämre än kommande år. Det vet jag redan-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0