Tröööööött!

Men snart är det helg! Herre min vad jag ska sova i helgen, eller inte. Barnvakt fredag-lördag, vilket betyder upp tidigt på lördag. Får väl gå och sussa med kidsen på fredag så kan jag sova ut lite. Sen kanske match på lördag (det där kansket kommer ikväll försvinna, jag vet att jag måste spela, men denna gång får jag nog stå i mål istället för att vara utespelare), eventuellt utgång på lördag kväll om jag pallar, annars mys hos Erik. Söndag blir chill sovdag, jag måste få vila ut!

Men härligt är det när allt vi har att göra på jobbet bara försvinner. Igår varnade chefen oss för att det ska komma in mycket de sista dagarna inför jul, och igår kom det fyra pall och idag fyra pall till. Det visade sig dock att bara två av dessa åtta var till oss i Västerhaninge (jag tillhör Haninge-kontoret men jobbar i Västerhaninge, men från februari när VH får sitt egna kontor kommer jag bara jobba i Haninge, knasigt jag vet), vilket har lett till att vi igår slutade tre och idag 12.45. 12.45 lixom, länge sedan det var så korta dagar! Hoppas på samma imorgon, men chefen ska tydligen bjuda på fredagsfika med tårta och sånt så då får vi inte gå hem allt för tidigt. Men men, det går det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0