Vila i frid Guldlock

Livet är hemskt orättvist, väldigt jäkla orättvist. Och det här året, vilket floppår. Allt som har kunnat gå fel har också gjort det. Och denna dag har varit ganska jobbig, så pass jobbig så jag gick tidigare från jobbet, jag klarade inte av att vara kvar. Två dystra besked gjorde att jag faktiskt fällde ett par tårar, dock i ensamhet så jag tror ingen såg.

Först fick jag ett sms från Marcus, en av Patrik och hans bästa vänner dog igår. Hjärtstillestånd säger läkarna, vid 22 års ålder. Livet är jävligt orättvist. Joakim "Guldlock" är en av världens härligaste människor, dock har jag inte träffat honom allt för mycket sen Patrik åkte, men jag träffade honom så sent som förra veckan. Lika glad som alltid, världens kram fick jag och vi pratade lite skit om allt och inget. Och frisk som en nötkärna var han. Det gör ont i hjärtat att veta att denna solstråle inte kommer kunna sprida sitt ljus hos oss mer. Men vi kommer aldrig glömma dig, någonsin.

Bara en kort stund efter detta hemska besked fick jag ett nytt sms, denna gång från Patrik. Vad som stod i detta tänker jag dock inte avslöja, eftersom det är väldigt privat. Det enda jag kan säga är att det som hänt är tragiskt, och det kommer påverka familjen Karlsson-McGilligan mycket under 2009. Men ni vet älskade andrafamilj, jag finns alltid här!

Ikväll blir det Idolkväll med Marcus, Rickard och Erik, får se om det kan lätta upp lite.. Men det är väl tveksamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0